Reklamasjon

Varer kjøpt i butikk
For varer kjøpt i butikk, vær vennlig å reklamer til butikken der varen er kjøpt.

Varer kjøpt på www.florworks.no
Om du har mottatt et skadet eller defekt produkt, kontakt post@florworks.no og vi vil reparere eventuelle mangler, sende deg en ny vare eller annullere kjøpet i samsvar med dine rettigheter som forbruker. Fraktkostnader for reklamasjoner blir refundert.

Om du ønsker å reklamere på et produkt kjøpt på www.florworks.no, send oss en mail til post@florworks.no eller kom innom til oss på kontoret i Vangsgata 39 på Voss. Ved reklamasjon ønsker vi at du oppgir ordrenummer samt at du beskriver hva som er feil/skadet. Vi ber og om at du legger ved bilde av skade/mangel. Flor garanterer at alle produkt er fri for feil i materiale og utførelse i en periode på to år frå kjøpsdato. Skader grunnet slitasje og/eller feil bruk er ikke omfattet av garantien.

Kjøper plikter å reklamere innen rimelig tid, i motsatt fall vil reklamasjonen kunne bli avvist.

Historien til Flor

Kristin hadde i mange år en drøm om å lage bedre arbeidsklær for kvinner. Sammen med flere andre fikk hun det til!

Les historien til Flor